دانلود آهنگ جدید ماکان به نام همه زندگیم تویی با کیفیت بالا
نوشته شده توسط : همدمه تنهایی

دانلود آهنگ جدید ماکان به نام همه زندگیم تویی با کیفیت بالا

با دو کیفیت 320 و 128 و لینک مستقیم

 

همه زندگیم تویی

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ ماکان به نام همه زندگیم تویی

 

من از وقتی تو رو دیدم چشات قلبمو جادو کرد

خدا هم بعد مدتها مثل اینکه به من رو کرد

یه عمری آرزوم بودی دلیل محکم رویام 

تا آغوش تو رو دارم دیگه چی از خدا می خوام

با تو امشب همه چی آرومه حس بارونه

همه زندیگیم تویی عشقم

قلب من از چشات می خونه عشقت می مونه

همه زندیگیم تویی عشقم

♫♫♫

واسه من زندگی با تو چه آروم و خوشاینده

از اینکه هر دو خوشحالیم خدا هم داره می خنده

قبول کن حال خوبم رو به احساس تو مدیونم

بمون تا آخر دنیا خودم رو از تو میدونم

با تو امشب همه چی آرومه حس بارونه

همه زندیگیم تویی عشقم

قلب من از چشات می خونه عشقت می مونه

همه زندیگیم تویی عشقم





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید ماکان به نام همه زندگیم تویی با کیفیت بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: